FacebookTwitterFeed

Nieuws van vSKBN

Programma Algemene Ledenvergadering vSKBN - Donderdag 8 november 2018

Op donderdag 8 november houden we onze Algemene Ledenvergadering. We hebben een leuk programma samengesteld. In de ochtend is er de mogelijkheid tot een bezoek en rondleiding in de dierentuin. Na de lunch houden we onze ledenvergadering. Verder gaan we met Kitty Rekveld van Helicon in gesprek over het besluit Houden van Dieren en met Esmeralda Vermeulen van Aeres Barneveld over het Dierentuinbesluit.

Er wordt ook een 'bewijsstuk' uitgereikt aan een van de kinderboerderijen die recent ‘rookvrij’ is geworden.

Het gaat dus echt een geweldige dag worden en we ontmoeten je graag in Burgers’ Zoo.

Locatie : Burger’s Zoo, Antoon van Hooffplein 1, 6816 SH Arnhem

Ochtendprogramma:
09.00 uur Dierenpark open. Je kunt op eigen gelegenheid alvast het park verkennen.
10.15 uur Ontvangst met koffie, thee en lekkers in het Safari Restaurant
10.45 uur Start van een interessante highlights rondleiding, onder leiding van Burgers’ Gidsen
12.00 uur Lunchpauze met een Safari Broodjeslunch in het Safari Restaurant

Middagprogramma:
Agenda Algemene Ledenvergadering vSKBN
Aanvang 13.00 uur
Kilimanjaro Lodge

1. Opening en vaststellen agenda

2. Ingekomen stukken en mededelingen. Terugblikken op 2018 en vooruitkijken naar 2019.

3. Vaststellen notulen ALV van 17 april 2018 (bijlage 1+2)

4. Financiën
- Presentatie begroting 2019 (bijlage 3 + 4)

5. Bestuurssamenstelling:
We gaan Ibe Pelgrim aan je voorstellen. Hij wil een half jaar meewerken met het bestuur en zal dan beslissen of hij zich kandidaat gaat stellen. Volgens rooster van aftreden is Corrie Reijnhout aan de beurt om in november als bestuurslid af te treden. Zij stelt zich opnieuw beschikbaar als bestuurslid.

6. Werkgroepen aan het woord. Korte terugkoppeling van iedere werkgroep over wat er afgelopen maanden is gedaan en bereikt

7. Rookvrije kinderboerderij.
Uitreiking van het ‘bewijsstuk’ door Hans de Rijk van Kinderboerderijen Actief die ons ook iets vertelt over het Preventie akkoord waarvan de Rookvrij actie een onderdeel is.

8. Dieren houden.
We gaan in gesprek met Kitty Rekveld van Helicon over het besluit ‘Houden van Dieren’.

9. Kinderboerderij als dierentuin?
Te gast is Esmeralda Vermeulen van Aeres in Barneveld. Zij praat met ons door over het Dierentuinbesluit.

10. Uitreiken Ida Zilverschoonprijs

11. Rondvraag

Rond 16.00 uur sluiten we de vergadering en praten we nog even na met een drankje en warme hapjes in het Safarirestaurant .

Aanmelden voor deelname:
Leden en aspirant-leden van de vSKBN kunnen deelnemen aan deze dag. Je kunt dit doorgeven via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Vermeld hierbij de naam van de kinderboerderij en naam/ namen van de deelnemer(s).

Verder willen we graag weten aan welke programma-onderdelen je deelneemt:
0 Ochtendprogramma (start 10.15 uur, rondleiding dierentuin)
0 Lunch (12.00 uur). Graag dieetwensen doorgeven.
0 Algemene Ledenvergadering (start 13.00 uur).

Let op: Aanmelden is verplicht. Dit in verband met de kaarten voor de dierentuin. Zonder kaart geen gratis toegang tot de dierentuin.

Aanmelden kan tot en met 1 november.

Volmacht
Kinderboerderijen die niet aanwezig kunnen zijn, kunnen een andere kinderboerderij machtigen om deel te nemen aan de stemming (1 volmacht per deelnemende kinderboerderij). Indien je kinderboerderij een gemachtigde is, moet de volmacht 8 november getekend worden ingeleverd bij het bestuur van de vSKBN.

Bijlagen bij ALV:

Volg ons!

vSKBNederland We blikken terug op een geslaagde ledenvergadering in @burgerszoo. In het zonnetje bijpraten met collega's en een n… https://t.co/uTvKfRq0UQ
vSKBNederland Natuurcentrum Gorinchem heeft de Ida Zilverschoonprijs voor kinderboerderijen 2018 gewonnen heeft met het project ‘… https://t.co/2MXi2iNDV1
vSKBNederland RT @kiboehoeve: Wij proberen zoveel mogelijk samen te werken met andere kinderboerderijen in de regio. Er wordt niet alleen kennis gedeeld…